Regulamin

 

I. Postanowienia ogólne

 

1. SKlep internetowy abcpc.pl prowadzi sprzedaż dla przedsiębiorców. Sklep nie prowadzi sprzedaży na odległość dla konsumentów, tzn. dla osób fizycznych dokonujących zakupów dla celu niezwiązanego bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową. Oferta sklepu może stanowić dla osób fizycznych zaproszenie do zakupu w siedzibie firmy.

 

2. Sklep internetowy abcpc.pl prowadzony jest przez firmę FALMAR z siedzibą w Białymstoku przy ul. Warszawska 21/204,

 

3. Sklep dokonuje sprzedaży na podstawie zamówień przesłanych drogą elektroniczną. Kupujący wraz z towarem otrzymuje zawsze fakturę VAT, zgodnie z danymi zawartymi w zamówieniu. Działalność ta jest skierowana do użytkowników instytucjonalnych i odbywa się zgodnie z obowiązującym prawem.

 

4.Informacje zawarte na stronie nie stanowią oferty, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. Charakter wiążący - na potrzeby zawarcia konkretnej umowy - zyskują one dopiero z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedającego.

 

5. Sklep korzysta na mocy stosownej umowy z bazy produktów AB S.A.. Produkty opisane statusem "dostępne" odnoszą się do zasobów AB S.A. i nie oznaczają natychmiastowej dostępności w lokalnym magazynie sklepu. W przypadku chęci skorzystania z odbioru osobistego prosimy o kontakt ze sklepem w celu potwierdzenia dostępności.

 

6. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień tego Regulaminu.

 

 

II. Sposoby dostawy

 

1. Odbiór własny (po wcześniejszym uzgodnieniu).

2. Przesyłka kurierem.
Kupujący ponosi koszt dostawy według cennika transportu. Towar będzie wysłany w ciągu 1-2 dni roboczych od potwierdzenia zamówienia. Termin ten z przyczyn niezależnych od sklepu np. z powodu wyczerpania zapasów, nie odebrania przesyłek przez przewoźnika, może się wydłużyć. O opoźnieniach klient będzie informowany. Kurier dostarcza przesyłki w następnym dniu roboczym od wysłania, w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w typowych godzinach pracy 8-17.

W trakcie odbioru przesyłki kupujący ma prawo, po podpisaniu listu przewozowego i uregulowaniu należności (w przypadku pobrania), w obecności kuriera sprawdzić stan i zawartość przesyłki. Należy zwrócić szczególną uwagę na wszelkie uszkodzenia opakowania, taśm zabezpieczających. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy w obecności spedytora sporządzić protokół szkody. Należy opisać w nim wszelkie uszkodzenia opakowania i zawartości. Należy także natychmiast zawiadomić sklep. Przesyłki kurierskie są ubezpieczone.

W przypadku płatności przelewem za datę potwierdzenia przyjmuje się datę wpływu zapłaty na konto sklepu.

 

 

III. Sposób płatności

 

1. Przelewem. Towar jest wysyłany po wpłynięciu zapłaty na konto Sklepu.

 

2. Gotówką przy odbiorze przesyłki kurierskiej.

 

3. W kasie firmy przy odbiorze własnym do kwoty 10,000 PLN.

W szczególnych przypadkach sklep może odmówić płatności przy odbiorze, prosząc o przedpłatę gotówką lub przelewem. Dotyczy to zamówień np. na towary o dużej wartości lub o dużych gabarytach.

 

 

IV. Warunki i koszty dostawy.

 

1. Towar za pobraniem nie będzie wysyłany pod adresy tymczasowe np. akademiki, targi.

 

2. W przypadku braku towaru w magazynie Sklep informuje o tym Kupującego. Sklep określi termin dostawy lub zaproponuje, o ile to możliwe, towar o porównywalnej cenie, parametrach i jakości. Kupujący w takim przypadku może zrezygnować z zakupu, czekać na dostawę lub zaakceptować proponowany towar. Swoją decyzję klient przesyła pocztą elektroniczną. Brak decyzji jest równoważny z rezygnacją z zakupu.

 

3. Koszty transportu przy przesyłce kurierskiej płatnej przelewem to 16 PLN z VAT, przy przesyłce kurierskiej płatnej za pobraniem to 21 PLN z VAT. Przy zamówieniu o wartości powyżej 1.000 PLN koszty transportu nie są doliczane. Wyjątkiem są towary o dużej wadze lub gabarytach, gdzie koszt transportu może być wyższy, niezależnie od wartości zamowienia.

 

4. W przypadku odbioru osobistego do ceny towaru nie są doliczane żadne opłaty dodatkowe.

 

 

V. Gwarancja

 

1. Na zakupiony towar Kupujący otrzymuje gwarancję sklepu lub producenta.

 

2. Okres gwarancji jest zgodny z podanym na karcie produktu.

 

 

VI. Zwrot towaru

 

1. Zwrot towaru jest możłiwy za zgodą sklepu w ciągu 14 dni od zakupu.

 

2. Sklep nie przyjmuje zwrotu rozpakowanego oprogramowania, materiałów eksploatacyjnych i używanego sprzętu.

 

3. Zwracany towar musi być kompletny, z fabrycznym wyposażeniem i opakowaniem.

 

 

VII. Opisy towarów, zdjęcia, ceny, pomyłki.

 

1. Zdjęcia produktów nie są elementem opisu technicznego i nie mogą być podstawą do reklamacji z tytułu niezgodności parametrów technicznych. W szczególności np. zestawy komputerowe często są prezentowane na zdjęciach z przykładowymi monitorami, które należy zakupić oddzielnie.

 

2. Dokładamy wszelkich starań, aby prezentowane opisy techniczne były zgodne z rzeczywistymi, ale np. ze względu na zmiany parametrów dokonywane przez producenta mogą się pojawić rozbieżności za które sklep nie bierze odpowiedzialności. Należy sprawdzać parametry techniczne na stronach internetowych producenta lub skontaktować się ze sklepem w celu uzyskania informacji.

 

 

VIII. Ochrona danych osobowych

 

1. Udostępnienie danych osobowych odbywa się dobrowolnie.

 

2. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dn. 29 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926).

 

3. Administratorem Danych Osobowych jest Falmar, ul. Warszawska 21/204, 15-062 Białystok

 

4. Udostępnione dane osobowe będą wykorzystywane w celu prawidłowej realizacji umowy sprzedaży.

 

5. Każda osoba, która przekazała swoje dane osobowe jest uprawniona do kontroli przetwarzanych danych, które jej dotyczą, a w szczególności posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz do żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia jeżeli są one niekompletne, nieaktualne lub nieprawdziwe.



Administrator sklepu abcpc.pl:
Falmar, ul. Warszawska 21/204, 15-062 Białystok

 

telefon: 85 654 45 67

info@falmar.com.pl

 

 
 
Telefony:
85 654 45 67,
85 744 76 53, 85 733 67 70

 
Zapisz się jeśli chcesz otrzymywać od nas informacje o ukazaniu się nowego numeru gazetki promocyjnej
Dopisz
 
Wypisz się
 

 

Sklep Partnerski AB SA © 2013  Wszelkie prawa zastrzeżone